Privacy verklaring

woensdag 12 november 2014

So many things

Wat doe je als je meerdere projecten onder handen hebt? Juist, ... je tijd goed indelen ;-) 's Middags wordt er flink gewerkt aan de Lancaster Diamond blokjes.

What do you do when you have multiply projects ? Right, ... organize your time well ;-) In the afternoon I'm busy with my Lancaster Diamonds blocks.


's Avonds tijdens het kijken van het 6 uur journaal, daarop volgend Pointless (BBC1) en dan nog even genieten van Bed and Breakfast UK, wordt er flink  gebreid. Even niet aan de bruin/grijze sjaal, maar aan een blauwe met het Drops Delight garen, waarvan ik het patroon Autumn Falling Shawl (klik) op Ravelry vond.

In the evening during the 6 o'clock news, then Pointless (on BBC1) and then Bed and Breakfast UK, I'm busy with knitting my blue shawl. I found the lovely pattern Autumn Falling Shawl (click) on Ravelry  for my yarn Delight from Drops.


Daarna komt er altijd wel een leuke film op tv of is er een mooie serie op en dan pak ik een borduurwerkje. Aangezien mijn 3e ornamentje van Country Cottage Needleworks al onderweg is, ben ik begonnen met het borduren van het eerste ornamentje, genaamd Angels.

After that there is always a nice movie or series on tv and I then take my cross stitch project. My 3th ornament from Country Cottage Needleworks is on the way, so I started with the first that I hadn't stitched. Its called Angels.



17 opmerkingen:

Ann zei

Allemaal leuke projecten!
Zou ook wel zo'n sjaal willen ... alleen dat kantbreien hé! Nog nooit gedaan dus dan is de stap wel een beetje groter om te nemen.
Groetjes,
Ann

marga zei

Dat is inderdaad vaak ons probleem wij hebben zoveel om aan te werken en allemaal even leuk. De sjaal vind ik helemaal geweldig.
Groeten
Marga

Elaine zei

Great idea for organising all your projects! I love the blue yarn you are knitting with :)

Mii Stitch zei

Fair play to you Carin for juggling so many projects :)

Frederika zei

Het is zo verschillend, maar ook oh zo leuk

quilting Jeannet zei

Huh......kan je dan ook al film kijken en borduren tegelijk? jij bent echt een duizendpoot, geef er eens een workshop in want dat willen we allemaal leren Carin ;)

Jane in Cumbria zei

Leuk om die dingen zo af te wisselen. Kom je nooit in de verleiding om er 's morgens ook al aan te werken?

Floor zei

Zo doe ik het ook altijd, al mijn projecten verdelen :-)
Maar borduren terwijl je naar een film kijkt.... dat lijkt me erg moeilijk met die kleine steekjes en verschillende kleuren. Je moet dan toch ook tellen anders gaat het mis.

Elisa zei

Wat een leuke projecten maak je allemaal.

Truus zei

Jij bent zo druk als een klein baasje--zou mijn Moeder zeggen!
Maar wel leuk zo die afwisseling van projecten--doe ik ook,tenzij er iets af moet.
Leuke en mooie cadeaus heb je gekregen voor je verjaardag.
Alleen even goed opletten met de eend--heb eens gehad dat een roodborstje met z'n koppie verstrikt zat in zo'n netje.Dacht eerst dat het dood wass,want het hing roerloos aan het netje.Gelukkig kon ik het loshalen en even later vloog het roodborstje weg.
Succes met je prachtige sjaal.
groetjes,Truus uit Drenthe

mieke zei

Haha, ik kan ook veel tijdens het tv kijken , maar borduren !?!?!?
Je hebt leuke ' dingen ' onder handen.
grtjs Mieke

Anoniem zei

leuke projecten, Angels is erg leuk om te maken, ben benieuwd naar je afwerking

Else zei

Heerlijk al die afwisseling, geniet er lekker van! Knuffel van mij

Melody zei

Such beautiful work. Your shawl is divine

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
your post makes me smile. I guess it is just like that before Christmas. I am working on 2-3 Projects every day as well. Even have embroidery projects with me at work to stitch at lunchtime.
Wish you lots fo fun with your toys.
Greetings,
Sylvia

sylvia zei

so many things.......staat elke dag in mijn agenda!!
Jou lukt het, bezige bij, om alles tegelijk te doen enne, je ornamentje is errug leuk geworden!!! liefs, Syl

Angie in SoCal zei

This is a good idea, Carin! Going to give it a try. Happy New Year.