Privacy verklaring

donderdag 27 november 2014

Caroling Quartet

Michiel is gelukkig weer opgeknapt van de griep, maar ikzelf ben nog steeds beroerd. Hangend op de bank worden de ene dag wat meer steekjes gemaakt dan de andere dag. 
Deel 3 van de Hometown Holiday serie van little House Needleworks was gelukkig niet zo groot, dus die is ook weer af. In Caroling Quartet moesten sommige kruissteekjes met gouddraad gemaakt worden maar die heb ik veranderd in DMC 3820.

Michiel doesn't has the flu anymore luckily, but I are still sick. Hanging on the couch I do a little stitching, some days a bit more than other days.
Part 3 of the Hometown Holiday series from Little House Needleworks wasn't that big, so I finished that one. In Caroling Quartet some stitches where done with gold thread but I changed that into DMC 3820.


Op mijn verkoopblog (klik) heb ik nog een paar setjes handgeverfd garen toegevoegd en ik vond nog 2 borduurpakketten van Lorri Birmingham die ik er ook opgezet heb.

On my stash-sale blog (click) I added a few more sets of hand dyed threads and I foudn 2 kits of Lorri Birmingham which I also added.


9 opmerkingen:

Elisa zei

Wat een mooi werkje, hopelijk word jij ook gouw beter.

Truus zei

Beterschap Carin voor jou en Michiel.
Gelukkig maak je zo nu en dan wat steekjes-dat geeft even wat afleiding.
Een leuk borduurwerkje is het geworden-hou niet zo borduren met gouddraad.
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

Beterschap het is niets vervelender dan dat je lichaam je in de steek laat.
Groeten
Marga

Unknown zei

Je borduurtje ziet er schattig uit, beterschap.

Ann zei

Ik vind de Hometown Holiday series een prachtige reeks! 'k Hoop echt om ze tegen volgende kerst te maken (en in een kleine aparte kerstboom te hangen) ;-).
Groetjes en een fijn weekend toegewenst!
Ann

Anoniem zei

Ik vind die herfst foto's boven aan je blog zo mooi en gezellig. En natuurlijk wat je maakt ook. Ik hoop dat die vervelende griep niet te lang blijft.... Groetjes Wilma

Mii Stitch zei

Beautiful stitching!! Love the design :)

jolanda zei

Vervelend dat het zo blijft aanhouden die griep. Je hoofd wil dan vaak zo veel maar je lichaam werkt dan niet mee hé?
Heel veel beterschap toch maar weer hoor.

AnitaS zei

Wat een leuk borduurwerk weer. Beterschap