Privacy verklaring

woensdag 8 januari 2014

Romantique Sampler finished and a beautiful present

Nu ik nog maar 1 deel hoefde te maken van de Romantique Sampler, leek het wel of het heel snel ging. Dit laatste deel is nu ook klaar.

Now that I only needed to stitch the last part, it looked if it was going realy fast. The last part is now finished.


Nu is hij dan eindelijk, na ruim 2 jaar, helemaal af. Nu nog even op zoek naar een mooie lijst en ik kan hem op gaan hangen.

Now its finally finished, after 2 years. Now I only have to look for a perfect frame.

Romantique Sampler
Fabric: 32 count natural linen
Threads: DMC 712, 822, 3033, 3865 and 3866

Nog een close-up van het midden. Het patroon is nog steeds te koop bij Angie (klik).

A close-up from the middle part. The pattern is still to buy with Angie (click).



Dan heb ik ook nog heel leuk nieuws, ... op facebook deed ik mee aan een "like and share" van 't Trendje-Goirle. Je kon er een prachtig houten DMC kabinet mee winnen. Afgelopen zondag werd de winnaar bekend en ik kon het eerst niet geloven, maar laat dat nu mij zijn! Gisteren kwam het kastje binnen en het is zo ontzettend mooi.

Than I have some wonderful news, ... on facebook I participate with a "like and share" from a Dutch shop. The prize was a beautiful wooden DMC cabinet. Last sunday they announce the winner and I couldn't believe it, but it was me ! Yesterday the cabinet came and it is realy so beautiful.


Inmiddels heb ik mijn project Randje per Week er in opgeborgen. Ik ben er nog steeds beduusd van en ook heel erg blij ! Op het wit wat je ziet bovenaan kan een borduurtje bevestigd worden, jullie snappen al wat ik nu aan het maken ben ;-)

I have stored my new project Border each Week in the cabinet. I'm still overwhelmed but also very happy !! On the white what you see, you can attach a cross stitch piece. I think you already know what I'm stitching now ;-)


30 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou heb ik hem zo vaak voorbij zien komen en weet je? Je ziet steeds meer moois als je er vaker naar kijkt.
Maar hoe je meh gemaakt hebt is zo bijzonder, zo mooi!!!!!!
Ik ga het patroon bestellen.
Schitterend gedaan Carin, hij zal een ereplekje krijgen denk ik he?
groetjes
Wietske

Melody zei

Truly beautiful stitching and a wonderful win. Well done

Ans zei

Mooi is je borduurwerk geworden! En die kast daar ben ik helemaal weg van, je bent een boffert om die te winnen!

Lida zei

Je sampler is echt prachtig geworden en de kleuren voor je randje liggen er perfect in, wat een goed plekje heeft deze box gekregen, jij zal hem echt veel gebruiken! Groetjes
Lida

Berna zei

Wat een prachtig borduurwerk! Het lijkt wel kant. En wat een bofferd dat je dat mooie kastje hebt gewonnen. Werkelijk prachtig! Wat zul je daar veel plezier van hebben.

Guusje, zei

Wat is je borduurwerk mooi geworden. En het kistje is zo mooi. Het is een sieraad in je huis. Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent en weet je ik heb mijn randje per week er ook in zitten.

Susan zei

Your sampler is so beautiful. Congratulations on your wonderful prize, it will be fun to fill.

Julie zei

Beautiful cabinet, its found a wonderful home with you, congratulations on your superb win.
A lovely sampler, so pretty and delicate looking.

Geke Vermeulen zei

ik ben zwaar verliefd op jouw kleurcombinatie, zo erg zelfs dat ik er over denk de mijne nog een keer te maken op naturel linnen en in ieder geval dmc 3865. Maar door jouw kleurengebruik zit er ook zoveel diepte in.

groetjes
Geke

nadia zei

Wat een enorme bofkont ben jij! Prachtig, en niet alleen het kastje wat je gewonnen hebt, ook je borduurwerk is werkelijk schitterend. Ik ben helemaal weg van de kleurcombinatie, je zou er bijna alles voor opzij zetten om ook zo'n exemplaar te maken (maar dat doen we toch maar even niet....) Fijne dag, groetjes Nadia

Marilyn zei

Congrats on your finish, the Sampler is beautiful.
Congrats also on your prize, it's a beautiful cabinet.
Can't wait to see what you stitch for the front.
Marilyn

Annelein zei

De Romantique Sampler is prachtig geworden. Een heel mooi kleur gebruik!

En dan als klap op de vuurpijl ook nog zo'n mooi kabinet winnen... je bent een echte geluksvogel. Wat een mooi begin van dit nieuwe jaar...

Floor zei

Wat een schitterend kastje heb je gewonnen! Dat zouden we allemaal wel in onze quiltkamer willen. Gefeliciteerd hoor, lekker genieten.
Trouwens.... dat blik er naast is ook heel erg mooi.
Je borduurwerk..... prachtig is het, net kant!

Anoniem zei

Zo,jij hebt een goed begin van het nieuwe jaar-je prachtige sampler af en zo'n mooi kastje winnen!
Bij iemand ook dit mooie kastje zien staan op haar blog-practisch en handig!
groetjes,Truus uit Drenthe

Marijke zei

Zo wat geweldig, zowel je romantic sampler af als het kastje ben zelfs een tikkie jaloers hihi!
groetjes van Marijke

Sjoukje zei

Beide prachtig! Het borduurwerk lijkt net kant, heel erg mooi!

Mii Stitch zei

Congrats on your finish, the sampler looks stunning :)

AnitaS zei

Wat een mooi borduurwerk is het geworden. Mooi is je kastje, wat zal je er blij mee zijn en wat is het goed terecht gekomen.

Dear Jo zei

BOFFERD!!!!! Wat een geweldig mooi kastje om zomaar te krijgen. En de sampler, in één woord: PRACHTIG!!!!
Groetjes, Jolanda

Jane in Cumbria zei

Oh, Carin, gefeliciteerd!! Dat is echt prachtig. Ik denk niet dat het witte stuk lang te zien zal zijn. Je naaldje zal al wel heen en weer vliegen!
Ook je Romantic sampler is prachtig geworden!

Erna zei

Gefeliciteerd met je kastje, het is werkelijk een plaatje, en die merklap ....een beauty hoor. Succes met de randjes.
Liefs
Erna x

Barb zei

Carin the win could not have gone to a more deserving person,well done you. You will put it to good use I am sure. Lovely sampler and l look forward to seeing it framed. Hope your year continues as good .

Unknown zei

ik heb de dmc kist ook en ben er al net zo blij mee, in het echt heeft hij nogal een waardeeen op de 100€, dus je hebt echt megacadeau gekregen... Die waarde is wel met 100 garen van dmc gerekend, de kist aleen was rond de 40€, maar ondanks de prijs is dit een fantastische kist, veel plezier ermee... en je romantic sampler is heel mooi geworden

Leonie zei

Je sampler is mooi geworden! En wat een bofkont, zo'n mooie kist winnen! Geniet ervan!!

jolanda zei

Oooooh bofferd!!! Wat een geweldig mooi kado heb je gewonnen. Van harte gefeliciteerd hoor. En het kon niet beter terechtkomen natuurlijk want borduren doe jij dagelijks. ;-)
Je sampler vind ik ook prachtig. Het lijkt net alsof je er allemaal verschillende kantjes op genaaid hebt.

Tiffany zei

Very nice.

Judith zei

wat een dot van een kastje!! daar ben je vast superblij mee, heel begrijpelijk :0)

Ann zei

Lucky duck! Ik zou ook wel weten wat er in te steken! ;-)
Je "Romantique sampler" is heel mooi geworden. Ben benieuwd hoe je hem gaat laten inkaderen.
Groetjes en alvast een fijn weekend toegewenst!
Ann

jolie zei

Gefeliciteerd. Een erg mooi kado.
Je sampler is schitterend.

Jo who can't think of a clever nickname zei

Your sampler is so beautiful in the muted shades you chose. My friend Mouse stitched it in purples and made me a little pillow using just the centre section.
I love the storage box you won too. Beautiful and useful at the same time!