Privacy verklaring

maandag 13 januari 2014

Part of Colonial Homes - LHN

Gisteren kreeg ik ook de borduurband af die ik in het houten DMC kastje kan bevestigen. Ik heb een gedeelte geborduurd van het borduurpatroon Colonial Homes van Little House Needleworks, wat er precies op paste. 

Yesterday I finished my linen band that I have to attach in the wooden DMC cabinet. I stitched a part of the pattern Colonial Homes from Little House Needleworks, that fits perfectly.


Ik heb de kleuren een beetje aangepast met garen dat ik in huis had. Al met al ben ik heel tevreden met hoe het kastje er nu uit ziet.

I have changed the colors a bit with threads that I had in my stash. Overall I'm happy with how the cabinet looks now.

Threads: Crescent Colours (Bamboo,Brown Sugar, Weeping Willow), The Gentle Art (Dried Thyme, Dark Chocolate), Weeks Dye Works (Lancaster Red) and DMC (Blanc).

Gisteravond ben ik ook met deze nieuwe serie begonnen van Coutry Cottage Needleworks, genaamd Frosty Forest (klik). De serie bestaat uit 9 delen met tafereeltjes van een beijzeld en besneeuwd bos.

Yesterday evening I have started with a new series from Country Cottage Needleworks, called Frosty Forest (click). The series contains 9 parts.


Ik ga alle 9 delen op 1 lap borduren (32 ct. vintage beige linnen) en de kleuren die gebruikt worden zijn weer echte Country Cottage Needleworks kleuren. Ook kun je er weer elke keer een leuke button bij kopen, maar dat is niet verplicht. Ik bestel ze er wel elke keer bij, deze keer was het een blauw vogeltje.

I'm going to stitch all 9 parts on 1 piece of fabric (32 ct. vintage mocha linen)  and the colors are again very Country Cottage Needleworks ;-) You can also buy with each pattern a button but that is optional. I'm uying them and this time its a blue bird.


27 opmerkingen:

Julie zei

Your cabinet looks magnificent, such a perfect design you have stitched and fitted into it Carin.

Rietje zei

Mooi geworden je kastje. echt een aanwinst

Verona zei

Prachtige dmc kastje .
Ben helemaal jaloers. ;-)

Groetjes Verona

Elisa zei

Stiekem ben ik nu wel een beetje jaloers op jouw mooie kastje, echt heel erg leuk.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat LEUK Carin!! ..en wat super mooi weer allemaal .. :-) !!

Anoniem zei

Wat is dat kastje mooi geworden. het was gewoon voorbestemd voor jou, want jij maakt er weer iets prachtigs van en ik geniet van je vertelsels en foto's. Groetjes Wilma

Anoniem zei

Leuke site

Unknown zei

Beautiful...I love it...

Mad about Craft zei

The cabinet with the stitchery is beautiful!

Dear Jo zei

Je kastje is een plaatje geworden!!!! En die nieuwe serie ziet er ook geweldig uit.
Groetjes, Jolanda

Sis Voorn zei

TE leuk je kastje ! ;-)

Susan zei

Your cabinet looks fantastic.

Erna zei

Geweldig leuk je kastje, en die Frosty serie is ook geweldig. Ik ga er niet aan beginnen, hoewel dat zei ik ook over de vorige huisjes hahaha.
Liefs
Erna x

Michelle Ridgway zei

I love your cabinet with your beautiful cross stitched houses. Lovely. Your new project looks great too.

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk heb je in je kastje gemaakt. Ik moet er ook nog aan beginnen maar vind dit toch wel erg mooi. En de frosty forest die vind ik prachtig. Ik zit ook nog te twijfelen om eraan te gaan beginnen. Ze zien er zo leuk en mooi uit. Waar bestel jij zendelingenhuis als ik mag vragen?

Unknown zei

echt heel mooi die band voor de dmc box, super!! en wat een leuk nieuw werkje, veel plezier ermee, ik vlog je op de voet haha!! liefs borduurbloemfan

Anoniem zei

Hoi Carin, Ik volg al een tijdje je schitterende en inspirerende blog! Ben nog niet zo thuis in de blogwereld en kan geen foto plaatsen bij mijn reply. Kun jij me vertellen hoe je de patronen van Coutry Cross Needleworks bestelt? Ik kom er niet uit op hun website.
Dank voor je leuke blog en lieve groet, Alexandra

AnitaS zei

Wat is je kastje mooi geworden en wat zal je er blij mee zijn. Leuke patronen weer. Ik ben ook zo blij met de maandhuisjes.

Carin zei

Alexandra, ik bestel mijn borduurpatroontjes altijd in amerika bij anitalittlestitches.com
Maar als je niet in amerika wilt bestellen dan kun je hier in nederland terecht bij handwerkboetiek.nl

jolanda zei

Wat ziet dat kastje er geweldig uit zo! Echt een aanwinst in je huis hé?
Ik wilde ook al vragen waar jij die patronen besteld maar Alexandra is me al voor geweest zie ik. Dit lijkt me ook een geweldig mooie serie en ik ga daar eens serieus over nadenken. Die knoopjes vind ik er ook erg leuk bij.

sylvia zei

kan me voorstellen dat je tevreden bent, tis een beelschoon kastje geworden!!!!

Maria zei

Prachtig !! Ik wou dat ik dit ook kon, knap hoor.
Maria.

Ellen zei

Perfect choice of stitching for your cabinet, love it!
Love your new CCN's start!

Hugs,

Soma @ inkTorrents.com zei

Beautiful stitchery! Love the cabinet :)

-Soma

Pouwla zei

Hoi Carin ik heb je gevonden hoor! En wat een prachtige creatie's maak je! Ik ga je volgen hoor.
Liefs Pouwla.

Carol zei

Oh, I love that cabinet, Carin, and your beautiful stitching makes it even more wonderful!

Ann zei

Wat is jouw kastje mooi geworden! Ik vind dat je er het perfecte patroon voor hebt gebruikt! Ben gelijk jaloers :-).
Groetjes,
Ann