Privacy verklaring

vrijdag 10 januari 2014

Christmas Tree Farm

Achter de schermen wordt er ook steeds hard gewerkt aan de kersthuisjes van Country Cottage Needleworks en de 7e is alweer af: Christmas Tree Farm. Boven het middelste raam zie je het hartje knoopje dat ik erop vast zet, als ik ze ga afwerken.

Behind the scenes I work on the Christmas houses from Country Cottage Needelworks and the 7th is finished: Christmas Tree Farm. Above the middle window you see the little heart button.


Ik heb even nagedacht over wat ik precies op de linnenband ga borduren die op het houten DMC kastje bevestigd wordt. Aangezien mijn favoriete designer Little House Needleworks is, ging ik even kijken tussen alle patronen die ik van haar heb en kwam uit bij Colonial Homes. 
Na even uittellen bleek dat ik de bovenste rand met 2 huisjes precies op de band kan borduren, dus daar ben ik nu mee aan de slag gegaan.

I have thought about what to stitch on the linen band that can be attached to the wooden DMC cabinet. Because Little House Needleworks is my favorite designer, I looked through all mu patterns and I came across Colonial Homes.
After counting the linen band, I saw that I can stitch the top row with the two houses, so that is what i'm going to do.


Al enige tijd was ik op zoek naar een grote tas die ik mee kan nemen als ik ergens naar toe ga en waar ik mijn quilt- of borduurspullen in kan doen. Nu zag ik enige tijd geleden dat er van Jennifer Chiaverini ook een tas was uitgebracht met daarop blokken van de Loyal Union Sampler, gemaakt van 100% recycled water flessen. 
Dit vond ik wel leuk omdat ik voor haar toen ook 2 blokken heb gemaakt die in het boek staan. Ik heb hem meteen besteld bij Bookdepository en inmiddels is die binnen. Bovenop een mooie rits zodat je hem ook dicht kunt doen en er kan heel veel in !

Since awhile I was looking for a big tote that I can take with me when I need something for my quilt or stitching things. I saw the Elm Creek Quilts Eco Tote from Jennifer Chiaverini and I like the quiltblocks on it, its made from 100%  recycled water bottles.
I liked it because I made two blocks for Jennifer when she was working on it and that quilt is in the book. I ordered it right away by Bookdepository and I recieved it last week. n top is a zipper so you can close the bag and you can many things in it, its big !


13 opmerkingen:

Marguerite zei

Dat is zeker een hele grote tas!
En de huisjes vind ik ook helemaal te gek.
Groetjes Marguerite

Lesleyanne zei

A lovely finish. Look forward to seeing your new start.

AnitaS zei

Wat zijn die borduurwerkjes toch leuk. Prachtige grote tas.

Ann zei

Je huisjes schieten lekker op! Binnenkort heb je me nog ingehaald :-) Heb net patronen van de laatste drie huisjes ontvangen en ga proberen om deze de komende weken te borduren.
Ik kan niet wachten om dat borduurtje op jouw kistje te zien!
Leuke tas heb je daar ook. Ben op zoek naar iets gelijkaardigs om op naaicursus te gaan (stikmachine en voorraden :-).
Groetjes,
Ann

P.S.: 'k Zie dat je in een boek van Nora Roberts aan het lezen bent. Dit gaat je zeker niet teleurstellen (vind het één van haar betere :-)!

Dear Jo zei

Wat een leuke borduurtjes zijn die huisjes toch. En de huisjes voor je kastje zijn ook schattig.
De tas is mooi en ook nog hartstikke praktisch. Goed gedaan, zou ik zo zeggen :-)))))
Groetjes, Jolanda

Mii Stitch zei

That tote bag is a lovely find & will be great for your work in progress!!!

sew.darn.quilt zei

Such a sweet addition:)

Floor zei

Dat is een leuke quilt tas met die blokken er op.
En er kan lekker veel in, makkelijk een hele quilt.

Anoniem zei

Nooit geweten dat ze ook zo'n tas bij Bookdepository verkopen! Misschien omdat ik gelijk naar de boeken ga?
Leuk de huisjes voor op de band.
Succes!
groetjes,Truus uit Drenthe

Melody zei

Absolutely wonderful stitching

Unknown zei

wat een leuk idee, ik moet nog steeds bezien wat ik erop ga borduren...

Mooi werkje, super!

jolanda zei

Verkoopt de Bookdepository ook tassen?? Dat wist ik helemaal niet en ook nog wel zo'n leuke tas! Erg handig wanneer je een quilt ergens mee naar toe wilt nemen want ze zijn vaak te groot voor een normale tas.
En die huisjes van LHN... superleuk natuurlijk! ;-)

Julie zei

Nice finish, i'm about to start mine this week.
Love the bag, that looks nice and roomy for all your fabrics.