Privacy verklaring

vrijdag 3 januari 2014

Books read in 2013

Aan de rechterzijkant heb ik altijd een lijst staan met daarin de boeken die ik in dat jaar gelezen heb. Die lijst plaats ik nu hier, zodat ik de lijst leeg kan maken en er de boeken in kan zetten die ik dit jaar lees.
In 2013 heb ik 42 boeken gelezen, uit verschillende genres zoals jullie kunnen zien. Onder de plaatjes schrijf ik (zoveel mogelijk) de Nederlandse titels en schrijvers, voor als iemand dat boek wil lezen.

In the right sidebar I have a list with books I had read in 2013. I'm going to place that now here, so that I can empty the list and put the books in that I'm going to read this year.
In 2013 I read 42 books, from different genres as you can see. Under the pictures I write the titles and authors in Dutch, the pictures show the English titles.

1. Verbroken verbond - Beverly Lewis
2. Verloren dromen - Beverly Lewis
3. Verdwaalde harten - Beverly Lewis

 4. Voltooid verleden - Beverly Lewis
5. A gift of Grace - Amy Clipston
6. De boodschap - Beverly Lewis

7. Het kruispunt - Beverly Lewis
8. Mennonite in a little black dress - Rhoda Janzen
9. Wachten op de terugkeer van de zomer - Kim Vogel Sawyer

10. Voor altijd stil - Linda Castillo
11. De zoektocht - Wanda Brunstetter
12. De violiste - Beverly Lewis

13. A Promise of Hope - Amy Clipston
14. Falling to Pieces -  Vannetta Chapman
15. Beyond the storm - Carolyn Zane

16. A Wild Goos Chase Christmas - Jennifer AILee
17. Katy's nieuwe wereld - Kim Vogel Saywer
18. Katy's strijd - Kim Vogel Saywer

19. Katy komt zichzelf tegen - Kim Vogel Saywer
20. Valse beloften - Linda Castillo
21. Jachtmaan - Tisa Pescar

22. Wolfmaan - Tisa Pescar
23. Heksenmaan - Tisa Pescar
24. De cirkel - Mats Strandberg

25. Gabriella - Lara Adrian
26. Tess - Lara Adrian
27. Alfa - Tisa Pescar

28. Elise - Lara Adrian
29. Het bruidsmeisje - Beverly Lewis
30. De schaduw van de nacht - Deborah Harkness

31. Het spel - Krystyna Kuhn
32. Het ongeluk - Krystyna Kuhn
33. De storm - Krystyna Kuhn

 34. De bruid van de Amish - Mindy Starns Clark
35. De ontdekking - Dan Walsh
36. In haar schaduw - Louise Douglas

37. Vuur - Mats Strandberg
38. Schotse wolken - Kelly Loos
39. Een rode draad - Francine Rivers

40. Thuis komen - Dan Walsh
41. Wat de morgen brengt - Dan Walsh
42. De dans - Dan Walsh

Op plaats 35 vindt je De Ontdekking van Dan Walsh, een echte aanrader. Voor mij het mooiste boek wat ik in 2013 gelezen hebt !
Hebben jullie veel boeken gelezen in 2013?

On place 35 you find The Discovery by Dan Walsh, a real must read. For my this was the best book I read in 2013 !
Dis you read a lott of books in 2013?

17 opmerkingen:

Ann zei

Hoi Carin,
Alvast de beste wensen aan jou en je familie voor 2014!
Wat een boekenlijst. Ik denk dat er wel pareltjes tussen zitten!
Benieuwd wat je dit jaar gaat lezen!
Ik heb ook genoten van je borduuroverzicht in de vorige blogpost. Altijd leuk om deze nog n's terug te zien.
Groetjes,
Ann

Ageeth Dorsman zei

Knap hoor, zoveel boeken gelezen in 2013! Ik lees ook heel graag,maar haal dit aantal niet. Maar we hebben wel een heel gemeenschappelijke interesse, en dat zijn de boeken van Beverly Lewis! Ik heb ze bijna allemaal gelezen en op dit moment ligt "Het bruidsmeisje" op mijn nachtkastje. Fijn weekend en groetjes van Ageeth

quilting Jeannet zei

Ook al weer zo,n indrukwekkende stapel.....Beverley Lewis is me te zoetig, net zoals al die boekensertie van de kerstquilt etc, maar Dan Lewis lijkt me niet verkeerd, ik ben nu (weer) bezig met de serie van Julliet mariler.

AnitaS zei

Je hebt dit jaar flin wat gelezen. Ik wens je ook volgend jaar veel leesplezier.

Anoniem zei

Er staan heel wat boeken tussen die ik ook gelezen heb.Ken je ook de andere 2 delen van -de Bruid van de Amish:Mindy Starns Clark?
Ben benieuwd naar je nieuwe boeken-veel leesplezier.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

jolanda zei

Hoe doe jij dat? Net heb ik je ongelofelijke aantal afgemaakte werken zitten bekijken en nu zie ik hier ook nog een hele rij boeken voorbij komen. Wel een leuk idee trouwens om overal een foto van te maken... ga ik ook doen zodat ik aan het eind van 2014 kan zien wat ik zoal gedaan heb.

Rina zei

De allerbeste wensen. Ook ik lees vrij veel. Leuk om te zien dat alle boeken die jij hebt gelezen niet op mijn lijstje van 2013 voorkomen.

Unknown zei

Volgens mij heb jij meer uren in de dag dan ik! De lijst van gedane dingen vond ik al verpletterend en nu ook nog eens eenzelfde soort lijst van boeken die je hebt gelezen! Waar haal je in vredesnaam de tijd vandaan? Ik kom eigenlijk niet eens aan lezen toe en ik ben er een beetje te lui voor! Nog heel veel goeds voor 2014, hartelijke groet, Auckje

Guusje, zei

Je hebt heel veel gelezen afgelopen jaar. Ik niet ik wil het wel maar ben steeds te druk met andere dingen. Dit jaar heb ik mezelf beloofd ga ik er echt weer tijd voor maken.

Fcinders zei

hoi Carin, ik heb eigenlijk meer een vraag over je stitchery's die ik zo nu en dan op je site zag. Ik wil zelf ook beginnen aan een stitchery, maar op internet is er niet zo heel veel dat echt uitlegt.
Ik vroeg me af welke stof jij het beste vind werken voor een stitchery en hoe je de afbeelding op de stof krijgt. Dus vanaf een afbeelding op de stof, is de stof dan niet te dik om erdoor heen te kijken?
Alvast bedankt, Cindy

Floor zei

Wat heb je een hoop gelezen! Niet te geloven dat je dat allemaal in een jaar is gelukt.
Veel Amish boeken zag ik, daar ben ik ook gek ook, heb er een stapel gelezen, maar niet zoveel als jij.
Ik heb van alles gelezen dit jaar, maar weet niet meer precies welke en hoeveel.
Heb wel een aantal lievelingsboeken zoals Het dertiende verhaal, Het meisje in de groene spiegel en De witte vrouw (heel oud boek).
Vaak lees ik boeken 2 of 3 keer.

Carin zei

Amelie, ik zie geen emailadres van je, dus dan beantwoord ik je vraag maar even hier.
Ik neem altijd gewoon quiltstof voor stitcheries, vaak een lichtere kleur. Ik leg de tekening op een lichtbak en daarop het stof. Je kunt de tekening dan zo met een HB potlood overtrekken. Heb je geen lichtbak dan kun je de tekening ook overdag op een raam plakken en daarop je lapje, dan schijnt de tekening ook goed door.
Is je quiltstof erg slap dan strijk ik, NADAT de tekening op het stof staat, er hele dunnen vlieseline achter. Dat maakt het lapje iets steviger.
Heb je nog meer vragen, aan de zijkant vind je ook mijn email adres en dan kun je me altijd een email sturen als je dat liever hebt.

Ineke zei

Nog de allerbeste wensen voor 2014!
Ooit las ik ook zoveel wel meer dan 50 boeken in een jaar, maar nu haal ik het nog geen 3, wat wel weer jammer is. Die van Beverly Lewis vind ik geweldig, daar heb ik al verschillende van gelezen.

Liefs, Ineke

Fcinders zei

bedankt carin! dat zijn hele goede tips! er zijn nog een paar dingen waar ik benieuwd naar ben, en die doe ik dan wel via de email. Iig reuze bedankt :)

Carin zei

Dat is helemaal goed Amelie, ik zie die email wel verschijnen ;-)

Essie's Quilts zei

Happy New Year Carin! Met natuurlijk heel veel lees en quiltplezier.
Jeetje, wat heb jij veel boeken gelezen!
Wil de boeken serie van De Cirkel nog wel een keer gaan lezen denk ik.
Weet niet of je van films houdt? Op het moment is de film Saving Mr. Banks in de bios, gaat over het verhaal achter Mary Poppins, heb hem nog niet gezien, wilde van de week gaan maar kwam iets tussen helaas.
groetjes, Esther

Julie zei

Quite a lot you read, well done.