Privacy verklaring

woensdag 1 augustus 2012

New stash ...

Gistermiddag eerst even checken via internet of het vliegtuig, waarin zoonlief Niels en zijn vrouw Mayke inzitten, goed geland is in Ibiza en met een kwartier vertraging was dit het geval.
Daarna kwam dochterlief met vriend binnen vallen om te vertellen over hun vakantie in Zuid-Spanje en daarna viel de post op de deurmat .... Ik zag dat de envelop uit Amerika erbij zat en meteen moest ik de nieuwe patroontjes van LHN en CCN bekijken. De nieuwe cottage van de maand van CCN is weer leuk maar ook het ornamentje van LHN vind ik super.

Yesterday afternoon I first checked through internet if the plain was landed okay in Ibiza. on board was my son Niels and his wife Mayke. I saw that they landed just fine.
After that my daughter with boyfriend came to tell about there vacation in Spain and then .... the post fell on the doormat with the newest patterns of LHN and CCN. The cottage of the month from CCN is very pretty again and the ornament from LHN I think is so beautiful.


Maar waar ik het meest  nieuwsgierig was, was het nieuwste patroon van LHN Around the world in 80 days met het bijbehorend garen. Diane van LHN wil komend jaar meer van zulke boek titels gaan ontwerpen en ik als boekverslaafde vindt dat super.

But most curious I was about the newest pattern of LHN Around the world in 80 days with the recommend threads. Diane of LHN will be designing more of these bookcovers next year and I think, as a book addict, that is just great.


Als je naar bovenstaande foto kijkt en dan naar de 3e kleur van links dan zie je een donkere groene streng. Deze kleur moet de kleur zijn van het gras rechtsonder op het patroon. Ik vind de kleur niet overeen komen met de foto maar ik hoorde van Diane dat groen niet goed te fotograferen is. Toch vind ik de kleur op de foto mooier dus ik ga deze kleur vervangen door een andere die ik nog in huis had. Op onderstaande foto zie je de kleur die ik ga gebruiken hiervoor.

If you look at the picture above and then look at the 3th skein on the left, you see a darker green. This color is for the grass that you see in the right corner of the pattern. I find it much darker then on the picture so I´m going to change that one with a brighter green. Here you see the color which I have choose for the grass.


Tot slot nog een foto van Bowy in zijn favoriete stand .... juist ... slapend !

Here a picture of Bowy in his favorite position ... right ... asleep !


17 opmerkingen:

Ansje zei

Ha Carin, Ben het helemaal met je eens!! Die onderste groene is veeeeeel beter. Hoe is het mogelijk he? Wat een juweeltjes van patronen heb je weer gekocht! Lukt het beetje met je arm?
Groetjes Ansje

Anoniem zei

die is leuk, 80 dagen, jouw groen is veel mooier

Monique zei

Inderdaad ik vind jouw kleur groen ook veel mooier.
Mag ik vragen waar jij die patroonen besteld.
Ik lees jouw blog altijd met veel plezier.
Groetjes Monique

cucki zei

Yummy stash ..have fun xxx

Verona zei

Prachtige patronen heb je weer ontvangen ( gekocht). je hebt groot gelijk om de groene kleur te veranderen.
Veel borduurplezier

groetjes Verona

Девушка с пяльцами zei

Happy Stitching!

yvonne zei

Inderdaad die groen van jou is heel mooi ...
prachtige patronen zijn het weer .

Fem zei

mooie nieuwe voorraad Carin, met deze kleur groen valt het goed uit, bij old nantucket helaas minder, ik dacht dat het een fout in de bestelling was maar de kleur pebble is een soort zandkleur heel anders dan op de foto daar lijkt het meer oud blauw/mint, ben bang dat het een beetje saai wordt toen ik het garen binnen kreeg, ben benieuwd wat jij er van vindt.

groetjes, Fem

Dear Jo zei

Wat is het LHN ornamentje weer leuk!!! Warme chocolade, echt een winterding.
Ook het andere ontwerp van LHN is leuk en inderdaad, jouw keus voor het groen is veel beter. Het wordt anders wel erg donker, denk ik. Succes met al dat leuks.

Anoniem zei

ahhh lief slapen Bowy
--Rosaleandra---

And This Little Pig zei

Beautiful stash Carin, see Bowy was realy excited.

LiBBiE in Oz

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat een leuke patroontjes van LHN heb je binnen gehad!
jammer dat er hier zo weinig shops een uitgebreide collectie LHN verkopen.
Jij besteld ze in Amerika? Mag ik vragen bij welke webshop?

groetjes, Monique

Marion zei

Veel plezier met je nieuwe projecten.

Gr. Marion

sylvia zei

Hoe bedenkt ze het toch altijd, nu weer boeken als inspiratie voor patronen!! Ik zou ook de groene omgeruild hebben, die andere is wel erg somber!!
Ik ga lekker aan een beker chocolademelk en nu ik dit huisje zie, denk ik: waar blijft de mijne nu weer.....voor de zoveelste keer......:(
(voor lezers van deze reactie: mijn huisjespatroontjes komen van een andere winkel dan die van Carin!!!!, zij heeft gelukkig een betere leverancier!!!)
groetjes, Sylvia

Elza zei

Leuke borduurwerkjes en maak maar lekker je eigen groen, wat een pop die schat van jullie om op te (vr)eten.

blueladie zei

All your stitching and stash is always so impressive, but I must admit when I saw the picture of Bowy all I could say was awwwwwwwwwwwww, so cute!!! :D Cathryn

Mindi zei

Great stash you picked up. I'm another book lover, so of course Diane's chart made it onto my wish list right away.