Privacy verklaring

zondag 5 juni 2011

Romantique sampler part 10 and 11

 De laatste dagen ben ik bezig geweest met het borduren van deel 10 en 11 van de romantique sampler en ze zijn ruim op tijd af voor de 10e van de maand.

The last few days I was busy stitching part 10 and 11 of the romantique sampler and it is finished before the 10th of the month.


Als je goed kijkt naar de gehele lap dan zie je dat deel 9 er niet bij staat en dat komt omdat we dit deel later krijgen omdat het aan de linkerkant geborduurd wordt.

If you look carefully you will see that part 9 is missing and the reason why is that we get that part 9 later because it's going to be stitch on the left site.


26 opmerkingen:

Jackie zei

It's beautiful Carin.

Jackie

Tineke zei

Heel mooi Carin.
Groetjes Tineke

Babs zei

die ziet er echt mooi uit, ik heb er spijt van dat ik niet op tijd was om in te schrijven.

Unknown zei

Prachtig werk en de kleuren blijven het goed doen samen.
Uit hoeveel delen bestaat het trouwens in zijn geheel?
De ornamentjes en het quiltwerk uit je vorige berichtjes zijn ook goed gelukt allemaal.

Groetjes Yvon.

Mouse zei

it is beautiful Carin :) eeee thanks for clearing up where 9 had got too ..lol forgot it was over the other side DOH !! looking forward to getting the next parts as we are halfway there now :) love mouse xxxx

natalysneedle zei

Simply Stunning!!

Nan zei

Your stitching is very beautiful Carin.

Phebe and Jane zei

Wat prachtig. Ik ken dat patroon helemaal niet. Mooi hoor.
Groeten, Marian

Marijke zei

Wauw, wauw, wauw wat prachtig!!!
Wat een sierraad voor je huis... ben helemaal verliefd, hihi!
groetjes Marijke

Roos zei

Dar wordt echt mooi Carin...
Groetjes Roos

Nina zei

It looks more and more wonderful! Really like these pastel colors :)
Hugs!

Liesbeth Wessels zei

Ziet er prachtig uit. Mooie zachte kleuren. Goede keuze geweest. groeten liesbeth

Margott zei

Dear Carin!
Your sampler will adorrable!
So delicate and just elegant. I love it!!!

Mireille zei

Wat wordt dit toch een prachtig werk hé en met jouw kleurtjes is het net kant.
Groetjes,
Mireille

Anoniem zei

Hoi Carin,
zo je bent hartstikke druk geweest zie ik. Wat een mooi werk allemaal. De kerst ornamentjes zijn ontzettend leuk en die Brumelda...ze kan er ook wat van zeg. Wat een leuke quiltbij !!
Bedankt voor de boekentips.
Ik ga eens kijken of ze toch hier verkrijgbaar zijn via de bieb.
Van Sarah Addison Allen heb ik nu eindelijk haar nieuwste boek via de bieb te pakken gekregen ( in het Engels, The girl who chased the moon) en ik ben er erg benieuwd naar.
Ik ben net klaar met 5 boeken uit een serie van Beverrly Lewis. Deze waren echt heel mooi.
Heel veel groetjes.

Verona zei

Prachtig Carin. Op naar de volgende 2 delen;)

groetjes Verona

Jeanny zei

Dat ziet er PRACHTIG uit !

Erna zei

Wat wordt dat een mooie lap Carin,veel plezier ermee
Liefs
Erna

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Zucht......zwijmel.....wat is dit toch mooi!! En je ornamentjes zijn óók al zo leuk.
:o))

yvonne zei

P*R*A*C*H*T*I*G*!!!!!!

Groetjes yvonne

Tineke Machiela zei

ziet er wel heel mooi uit Carin...

Babs zei

heel petieterig wel ;-). Het is voor dat werkje dat ik een aantal dingen wil weglaten voor bedeltjes.

Ow ja, normaal komt deze of volgende week de nieuwe cross stitcher hier aan ;-)

sylvia zei

oh, hebben we deel 9 niet gehad........haha......kun je nagaan hoe goed ik oplet: niet dus!!!
maar we zijn dus allebei mooi op tijd klaar, 't wordt toch wel leuk, he, soms twijfel ik een beetje!
misschien ga ik het middenboeket vervangen, weet niet of Angie dat 'goed' vindt, maar ik misschien wel......;;))
groetjes, Sylvia

Marja zei

Mooi! Wat grappig dat jij het eerst even laat liggen. Ik ga zodra het nw.patroon er is meteen als een idioot borduren! Zo van dan heb ik het maar weer op tijd klaar.
groet Marja

Annelein zei

Wat een prachtige lap wordt het Karin. Mooi met die rustige kleuren.

Anoniem zei

That is simply amazing! And gorgeous!