Privacy verklaring

woensdag 30 maart 2011

Romantique sampler part 5 and 6

Eindelijk ben ik van de griep af, het bleef maar door sudderen en wat kun je je dan belabberd voelen. Ik heb in die dagen ook niets anders gedaan dan op de bank gehangen en wat films bekeken, o.a. van Jane Austen. Verder heb ik ook 2 boeken uitgelezen; The trouble with Magic van Madelyn Alt en De overgave van Arthur Japin, wat is dit laatste boek toch mooi.
Het enige wat ik op handwerkgebied heb gedaan is deel 5 en 6 borduren van de Romantique Sampler, dit keer een behoorlijk stuk om te maken.

Finaly the flu is gone. I have done nothing else in those days then hanging on the couch and watch some movies on tv, mostly films of Jane Austen. Furthermore I have read 2 books; The trouble with Magic from Madelyn Alt  and De overgave (surrender) from Arthur Japin,  this last book is so beautiful but I don't know if it is translate in English. Its about a pioneer family in the west (Texas 1836) which is going to live in the area of the Comanche indians.
The only thing I have done while I was sick, is stitching part 5 and 6 of the Romantique Sampler, this time it was a considerable piece to stitch.




Verder zijn we op 17 maart wel naar Dordrecht geweest omdat dochter Lindy daar haar diploma uitreiking had. Nu is ze dan eindelijk in het bezit van het speldje wat bij haar functie hoort.

Furthermore we went to Dordrecht on March 17 because daughter Lindy got her diploma. Now she has her pin that belongs to her function at work.

Het tekenen van haar diploma

Signing her diploma


19 opmerkingen:

sylvia zei

Ha gelukkig, daar ben je weer: het was zo lang stil!!! Van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Mooie speld is het tegenwoordig!!!
En je 'huiswerk' al af.....ik moet nog beginnen!!! Heb het druk gehad, maar nu staat het klaar!!!
Hoop dat je nu voorlopig niet meer ziek wordt, gaat Michiels knie inmiddels ook wat beter???
groetjes, Sylvia

Verona zei

Hallo Carin
Ik ben blij dat het wat beter gaat met je.
Gefeliciteerd met je dochters diploma. Mooie gekleurde speldje krijgen ze nu.
Je hebt gelukkig je SAL weer af en over een kleine 2 weken komen alweer de volgende twee delen.

Vele groetjes Verona

Dear Jo zei

Fijn dat je weer op de been bent en van harte gefeliciteerd met je dochter. De sampler wordt ontzettend mooi!!!

Karin West zei

Je sampler ziet er geweldig uit! Feliciteer Lindy met het halen van haar speldje, 't is altijd fijn om een periode af te sluiten.
Goed om te horen dat het weer beter met je gaat, houden zo!
Groetjes!!

Ellie's Quiltplace zei

Gelukkig ben je weer beter!
En wat fijn voor je dochter, dat speldje heeft ze dubbel en dwars verdiend.

En je sampler, daar kan ik alleen maar verliefd naar kijken :o)

Petites xxx et Cie zei

So glad you are feeling better!
Your stitching is perfect...
Congrats to your DD.
Love
Françoise

Anoniem zei

Congratulations to Lindy, and I'm so glad you're feeling better. I was wondering how you were doing. Your sampler stitching is gorgeous.

Deb zei

So glad that you are feeling better, but I think your flu has caught up to me!!

Congratulations to your daughter!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter. Wat fijn als er een diploma behaald wordt !!
Het borduurwerk is ook weer prachtig en ik ben blij dat je van de griep af bent.
Het boek dat je aan het lezen bent,van Madelyn Alt, klinkt heel leuk. Helaas weer niet in de bibliotheek verkrijgbaar : (
Films van Jane Austen boeken zijn altijd OK ; )
Een hele fijne dag.

Erna zei

Hoi Carin, fijn dat je je weer iets beter voelt.Je borduurtjes zien er weer prachtig uit.En gefeliciteerd Lindy met het behalen van je speldje...
Liefs
Erna

Unknown zei

Fijn dat het weer wat beter gaat, maar doe nog maar wel even rustig aan.
Je sampler ziet er prachtig uit, lijkt me ook een leuk ding om aan te werken.
Feliciteer Lindy met het behalen van haar speldje, ik hoop dat ze met veel plezier haar werk kan blijven doen.

Groetjes Yvon.

Priscilla zei

Glad you are feeling better carin! Hope you enjoyed The Trouble With Witches, the other book sound interesting, I think I will look out for that. Well done to your daughter!

Priscilla x

Mireille zei

Hoi Carine,
Ik maakte me ook al zorgen. Gelukkig voel je je beter. Ik weet wat het is, ik heb de griep dit jaar ook zo erg gehad en ja hoor dan kun je helemaal niets doen dan liggen en TV kijken.
Wat moet het goed doen om je dochter dat papier te zien tekenen. Gefeliciteerd aan beide.
De sampler is bij jou echt zoals kant hé, heel mooi. Eerlijk gezegd is hij mijn favoriet met de kleuren.
Verzorg je toch nog hoor, het blijft soms lang aanslepen.

Liesbeth Wessels zei

Gefeliciteerd met je dochter's diplomering. Geweldig voor haar ! Jouw sampler wordt weer heel mooi, met die zachte kleuren. groeten van liesbeth

Veronica zei

Glad you're feeling better, Carin. Romantique Sampler looks GREAT! Love the delicacy of the white/cream colors you picked.

Miny zei

Leuk een collega erbij. Feliciteer je dochter met haar diploma.

Groeten Miny

Hennie zei

Wat een prachtig borduurwerk is dit. Gefeliciteerd met je dochter ! ! !
Fijn weekend Hennie.

Elza zei

Gefeliciteerd met je dochter en fijn dat je weer opknapt.
Het borduurwerk lijkt wel kant.
En Japin de overgave heb ik nog liggen.
Net gekocht met de boekenweek.

Anoniem zei

Fijn om weer wat van je te horen. Je bent al weer lekker creatief bezig, zie ik al wel. En natuurlijk nog gefeliciteerd met dit mooie resultaat van je dochter.