Privacy verklaring

dinsdag 25 januari 2011

Books read in 2010

Aan de zijkant had ik een lijst staan met daarin de boeken die ik in 2010 gelezen heb. Ik plaats die nu hier zodat ik die lijst in de zijkant kan verwijderen. Hij maakt plaats voor de lijst met boeken die ik dit jaar ga lezen.

In 2010 heb ik 15 boeken gelezen, waarvan de meeste mysteries zijn. Spannende maar toch ook luchtige boeken om te lezen. Het waren kruiden-, handwerk- en quilt mysteries. Daarnaast las ik ook een paar boeken van Jennifer Chiaverini en natuurlijk Het verloren Boek van Salem van Katherine Howe. Dit laatste was een geweldig boek en dat heb ik inmiddels 2x gelezen. Zoals jullie misschien al zien aan de titels zijn alle boeken in het Engels, voor mij leest dit net zo gemakkelijk als dat ze in het Nederlands geschreven zijn. Klik op elk boek voor meer informatie.

In the sidebar I had a list with  books I had read in 2010. I'm going to place that now here so that I can remove that list in the sidebar. It makes place for the list with books I'm going to read this year. 

In 2010 I have read 15 books,  the most where mysteries. Exciting and light books to read. They were herbal-, needlework- and quilt mysteries. Beside it I read also a couple books of Jennifer Chiaverini and of course The Lost Book of Salem from Katherine Howe. This last one was a beautiful book and I have tead that for the second time. As you can see all the titles are in English, that is because I read  my books in English, for me just as easy as reading in Dutch. Click on each book for more information.


Voor 2011 heb ik inmiddels een kleine voorraad nieuwe boeken liggen.

For 2011 I have bought a small stock of new books.




In een ander logje liet ik ook al een paar boeken zien die ik gekocht had en daarvan heb ik er inmiddels een uitgelezen: The Witches Trinity van Erika Mailman, een echte aanrader ! Momenteel ben ik bezig in Once a Witch van Carolyn MacCullough wat ook een fantastisch boek is. 

In a previous post I showed also some new books I bought and from those I already finished one: The Witches Trinity from Erika Mailman, a real must! At the moment I'm reading Once a Witch from Carolyn MacCullough and that is also a fantastic book.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Altijd heel blij met je boekentips,
the lostbook of salem was vorig jaar mijn favoriet,
groetjes Judith

quilting Jeannet zei

Je hoeft je niet te vervelen Carin.Ken jij de boeken van julliet marlier ook?

groetjes, Jeannet

Mad about Craft zei

Me and my friend, J, read Monica Ferris books

Hennie zei

Heel veel lees plezier met je nieuwe boeken.
Groetjes Hennie.

Unknown zei

Ik hoop dat je nog meer tips gaat plaatsen en ik ben net als jij dol op dit soort boeken en lees heel graag in het engels.
De boeken van Monica Ferris zijn gewoon heerlijk ontspannend om te lezen.
Als eerste ga ik nu denk ik maar op zoek naar The lost book of Salem.

Groetjes Yvon.

Erna zei

Heerlijk hoor lezen.... ben een beetje van de biografiƫn en romantische geschiedenis...
Liefs
Erna

Jacqueline zei

Ik lees helemaal nooit een boek. Maar als ik dat nu zo zie op je blog, wordt het geloof ik wel eens tijd dat ik een boek neem i.p.v. mijn quiltwerk.
Ik ben meer van de luisterboeken :-)
Groetjes, Jacqueline

Priscilla zei

Hi Carin, So glad you enjoyed 'The Withes Trinity' I loved it too! You have some great books on your list, I am trying to get my hands on 'Once a Witch' from my library,I love the look of the stitching/fabric reads, I am learning to knit and crochet so would prob enjoy those too. I have ordered the first of the susan wittig Albert books 'Thyme of Death' from the library cant wait to start it. Enjoy your reading.. ;)